Michael Freeman

Fotografo akis

2009 / 9789955640929 / 192 psl. / minkštais viršeliais su atvartais / Iš anglų kalbos vertė Jūratė Juškienė /

  • Rezultatas: 4.5/5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rezultatas: 4.32/5 (Balsai: 25)

Dėkojame už nuomonę.

Jūs jau balsavote. Balsuoti galima tik vieną kartą.

Jūsų įvertinimas pakeistas.

 Fotografijos akis – knyga apie skaitmeninės fotografijos kompoziciją, kitaip tariant apie vizualinę fotografijos kalbą, netgi savotišką fotografijos gramatiką ar jos filosofiją. Ką „sako“ ar kodėl „tyli“ jūsų fotografijos? Kodėl vienos fotografijos paveikios, ekspresyvios, emocingos, o kitos – ne? Kaip tai keičia objektyvo židinio nuotolis, taškas iš kurio fotografuojate, vaizdo komponavimas, objektų išdėstymas kadre? Kokios yra kompozicijos fotografijoje taisyklės ir kodėl bei kaip jos laužomos?

Knyga skirta fotografijos entuziastams, studijuojantiems fotografiją ir vizualinius menus, visiems ketinantiems suvokti kaip konstruojamas vaizdas šiuolaikinėje fotografijoje ir kurti vizualiai „raštingas“ fotografijas. Tai viena iš perkamiausių fotorgrafijos knygų, viena iš geriausių vizualinio dizaino ir kompozicijos knygų, aiškiai ir suprantamai aprašanti kaip veikia vizualiniai fenomenai fotografijoje.

Knygos IV viršelis:

 Kompozicija – vienas reikšmingiausių fotografijos sėkmę lemiančių veiksnių. Sugebėjimas įžvelgti geros fotografijos potencialą ir sujungti grafinius elementus į veiksmingą, dėmesį prikaustančią kompozicija visada bus vienas svarbiausių fotografų įgūdžių. Skaitmenine fotografija kompozicijai padovanojo naują jaudinantį aspektą – momentinį grįžtamąjį ryšį, nes skaitmeninis fotoaparatas leidžia ta pačią akimirka vertinti ir taisyti kadrą. Be to, vaizdo redagavimo įrankiai leidžia keisti ir tobulinti kompozicija jau po to, kai užrakto paleidimo mygtukas nuspaustas. Šie dalykai labai paveikė fotografavimo skaitmeniniais fotoaparatais procesą. Knygoje „Fotografo akis“ teigiama, kad bet kuris žmogus gali išsiugdyti gebėjimą pamatyti ir kurti puikias nuotraukas. Knygoje tyrinėjami visi tadiciniai požiūriai į kompoziciją ir dizainą, tačiau – ir tai labai svarbu – nepaliekami nuošalyje ir tokie skaitmeniniai metodai kaip kadrų sujungimas ir HDRI (aukšto dinaminio diapazono vaizdai). Naujos technologijos išplečia fotografijos galimybes neversdamos fotografo ieškoti kompromisų.

Apie autorių:

 Michaelis Freemanas – tarptautiniu mastu pripažintas fotografas, jis rašo apie keliones, architektūrą ir Azijos meną. Ypač išgarsėjo kaip specialiųjų efektų specialistas. Jau daug metų M. Freemanas – svarbiausias Smithsonian žurnalo fotografas, taip pat jis dirbo Time-Life Books ir National Geographic leidiniuose, paraše daugiau kaip 20 knygų apie fotografiją, tarp jų ypač didelės sėkmės sulaukusią Digital SLR Handbook (Skaitmeninio SLR vadovėlį).

Kitos to paties autoriaus knygos

Nuomonės